disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Saturday, September 4, 2010

utk kowg


pada hari ini entry aku just k ckp smat ari aye kepada semua kwn2 yang sudi singgah kat blog aku nie..aku nk minx maf kalo ad mene2 entry aku yang tersakit kan ati kowg...xd niat langsung kat lam ati aku nie nak singgung ati kwn2 aku.. aku minx mf...kepada cikgu sy yng sudi singgah blog nie...sy nk ucap kan samat ari aye,,,(dan2 tuka dr aku jd sy..ahaksss)... aku bukan dr pamili yang kaya smpai ampu bg setiap kowg dalam kalangan kowg nie kad aye...tp kalo stakt bg kat blog nie boleh r...kongsi2 r ye...jgan gado2 sbb berebut kad lak..haha...
nie kad aye dr aku tok kowg


huh..aku ad 2 jew kad aye...pilih r yg mane kowg nk...nnt komen,bg name ea...aku anta kat kowg nye emel...hahahaha...hurm...nie lak wet aye tok kowg...jgn berebut gak taw...bg sowg sikit
amik r ea..jgn malu2...jgn wiso aku byk ag syiling...
huh..kan byk ag too...aku byk syiling 50 sen...jd kepada cik puan FARAH FAZIRA,ape ag...gune kanlah ksempata nie tok kumpul 50sen...
senang p dobi...hahaha...
kepada cik puan NORBAIZURA pulak, jgn le malu2....amik e ye...mekaseh sudi jenguk blog aku... :)
kepada incik AMIRUL SYAFIQ, incik KHAIRUL SYAFIQ, cik puan FARAH FAZIRA, cik puan NORBAIZURA, cik puan NABILA ATIFAH, dan semua incik dan cik puan yang taw umah aku...jemput r dtg...
insyaAllah aku sediakan lemang, rendang, ketupat, dan kuih muih tok kowg sume
huh...nie sume tok kowg...hurm...
k r...
skli ag...aku nk ucap kan samat ri aye...
semoge kowg sume samat sampai ke destinasi yg d tuju...
sihat selalu...
aku minx maf dr ujung rambut smpai ujung kaki...
dr ujung jari kanak sampai ujung jari kiri...
aku syg kowg...
akhir kate bye KHAR...
wait 4 me AMPANG

No comments:

Post a Comment