disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Thursday, September 2, 2010

lemang-rendang

tadi kan... td kan ngah aku dok wat assignment en.usop nie..tetibe jew tekak aku ase cm nk mkn lemang ngan rendang...pergh...kalo dapat too misti nikmat gler...
aduh...
kecur air liur...
haha...
hurm...
dolu2....
pes aye jew ku ngan pamily akan alek kmpg...
ala bukan jaouh pown 2 jam perjalann jew...
kenelak incik ayah yang bwk...
ag r xtrase 2 jam too...
hurm...
alek kmpg..
g kubo incik atok...
hurm...
dolu2 ku salu ngelat...mls nk p kubo...
panas...
abis muke aku...
ahaha
cm klaka kan...
tp skunk aku akan pegi gak...
tok bace yasin kat incik ayah...
syg incik ayah...
xsggop nk bia kan incik ayah sakit kat sane...
semoge rohnye tenang...
al-fatihah..

No comments:

Post a Comment