disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Thursday, September 2, 2010

satu sinar keinsafan



dalam perjalanan aku merayau2 dalam blog insan2 yg aku knl...
ad 1 blog yang aku asekan menarik perhatian aku...
1 blog yg wat aku sedar kslhn aku slame nye
1 blog yg wat aku terpk sape aku kat dunie
1 blog yg wat aku insaf...
too bukan log keagamaan...
cume sekadar 1 blog insan yang kepunyaan hamba Allah...
mungkin die dan aku x saling mengenali dengan rapat..
tp aku knl die...
dan die knl aku...
pernah dulu aku rase sakit ati ngan die...
mungkin juga pernah aku sakitkan ati die,,,
aku x dpt nilai dr sndr

sesungguhnya kalo kamoo rasa marah pada isterimu atas sesuatu kesalahan..fikirkan semula telah berapa byk ikan yang telah kamoo mkn hasil dari air tangannya


kate2 nie tok pasangan somi isteri sbnr nye
tp aku nk aplikasikan dalam persahabatan
walau mcm mane kowg d sakiti...
ingatkan semula kebaikan owg too...
bile kowg ingat kebaikan die...
ape la slhnye kalo kowg maafkan kesalahan die yg hanye stakat
sebesa kuman too...

jd aku aplikasikan kate2 too dlm kehidupan aku...

aku syg sume kwn2 aku...
pd aku...
skali ko da jd kwn aku...
slamenye ko kwn aku

aku bersyuko Allah lembutkan ati aku tok tngok blog hamba Dia yg sowg too

semoge die d cucuri dengan rahmat Allah...
same2 la kite perbaiki kelemahan dr...

No comments:

Post a Comment