disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Friday, September 3, 2010

destinasi aku!!





nie r video yg aku salu tengok n dengar...
aku suke sgt video nie...
bile aku tngok video nie
ase syok jew...
aku arap kowg yang singgah kat blog nie pown layan lagu nie...
hurm...

tajok die destinasi cinta...
yang aku paham destinasi nie maksd nye hale tujuan, pengakhiran kepada
satu perjalanan yang panjng atau pun sesuatu yang bakal atau telah kita capai
bergantung pada apa yg kita nk kan...

cinta...
ku pown x paham sebenarnya maksud cinta nie..
kalo sayang aku tau r kot...
sbb aku penah jugak ase syg owg/owg syg aku..
(ad kew yg syg aku??)
misti r ad kan...
pamili aku too,,misti dowg syg aku
haha
hurm...
CINTA...
nie hanya pndangan aku...kalo kowg ley time..
time la...
kalo xley time aku xpakse...
cinta adalah sesuatu yang abstrak..
owg x yang bercinta xkan paham mksd cinta.
hanye owg yng bercinta akan paham apa itu cinta...
(dah3..jgn merepek lelame)
haha


aku twos terpikir...
ape destinasi cinta aku??
ape lak destinasi cinta kowg lak??
aku??
ofcoz la nk epy ending..
nk KAWEN...
haha..gatalnye...
alah...bukan aku sowg jew...
kowg pown same kan...kalo kowg x gatal xkan kowg ad gf/bf...
gatal gak r too namenye...
dulu...aku salu ckp ngan incik ayah

"nnt ada da umo 25 taon ada nk kawen...nk ad 12 owg anak"

n then incik ayah akan ckp:

"ambooiii..ramainya, 2(merujuk kepada aku n adkku) yg ad kat umah nie pown ayah susah nk jage, ag kan 12"

aku hnya mampu tergelak manje& bangga sbb bakal ad anak yg lebey ramai dr ayah aku...
haha

tp bile aku da blaja kat cnie...aku blaja pasal neo-natal(dalam kandungan)
n kelahiran...twos aku telan air liur...
aku ckp r ngan cik puan FARAH FAZIRA
"takot r,,..sakit"

die akan marah aku smbil ckp
"ko mane ley ckp cm too...ko taw x bile ko lahir kan anak ko,dose ko terhapus n bla..bla..blaa"

pnjg ag die bebel..tp too jew r yg mampu aku ingat..haha

sbnr nye aku xtaw nk tulis ape...
haha,,,da tulis pepanjang pown kate x taw nk tulis ape...
aku doakan kowg yang sedang mencari...jumpe ape yg kowg cr...
bg yg da jumpe...cpt2 kawen ea...bukan ape...aku ad bace 1 artikel yang menyatakan bahawa "KAPEL ITU HARAM"...
jd...cpt2 la kawen...
pd kawan2 aku yg da kawen..semoge kowg bhgie...

"sesungguhnya manusia itu sentiasa dalam dosa, oleh itu,selalulah mohon keampunan dr Allah"

1 comment: