disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Friday, September 3, 2010

en.usop

jam di tangan sudah pun menunjukkan pukul berkali2...
hehe...
guraw jew...
smlm aku tngok jam kul 3 pm...
jadi hati ku pown berdetik

sat g kul 3.30
nk tuwon kafe anta assignment
kat incik mirol

jam ditangan menunjukkan pukol 3.10...

incik mirol nie tetibe tulis cm nie kat cmmnt die
woii...ko kat ner...da lame aku tunggu kat bawah nie

aku pown ngan muke comel...bertanye lam ati...

bukan kul 3.30 kew
tp xp r...aku pown bersiap...
n tuwon bawah

sesampainya d bawah aku berjumpe ngan incik mirol n cik iffah
sambil membelek assignment yg kwn2 aku anta
aku terkejot..

name bapak incik usop nie
BASYIR ke????

haaa sudahh...
abis aku...'
tp mirol ckp...

dowg yg salah tulis...

lege ckit aku
aku meneruskan pembelekan aku
sehinggalah cik iffah pergi ke kampus
dalam perjalanan aku membelek assignment too
aku terpandang sesuatu...

YUSUF kew YUSOF????

haaaa sudah..........
incik mirol ckp eje name die

YUSOF

oh tidak.......
aku da salah eje...
jd dengan banggenye aku mengambil pen yg ad kat atas meje too...
dan menambah cikit kat U too
bile da siap aku pown bace name yag aku da betulkan td...

EN. YOSUF BASIR

aduh!!!!!
aku jerit...
cm ner ley jd cm nie
aku da glabah cmpo nk gelak pown ad...
yg incik mirol yang gelak ngan terbahak2 nye...
hehe...
aku pown tambah ag ckit kat atas U yg ag satu
maka jadi lah begini

EN. YOSOF BASIR

hahaha...
sengal kan...
aku da ugut incik Mirol untuk tolong betol kan bg pihak aku...
siap r kalo die x tolong...
hahahah

No comments:

Post a Comment