disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Monday, September 20, 2010

setialah awk....


aku mngenali dia sejak di bangku sekolah, mase too aku f2 n die f3..
die senior aku...
too pown dr mb aku...
x sangke perkenalan kami akan berlanjutan hingga sekarang..
perkenlan yang asalnya hanyalah hubungan sowg senior n junior nye
bertukar menjadi teman rapat 
sehinggalah menjadi seseorang yng ...... dalam hidup ku...
die mmg baik...
baik sgt...
skali pown xpenah jentik aku...
baik kan die...??
-----------------------@@@@@@@@@@@@@@@---------------
td tengah aku nk siapkan assignment aku...
aku bukak la aku nye fb..
lam ati tingat kat die...
p r kat die nye fb...
ku belek satu2 gambo die...
sonok tngok die cenyum...
aku pown cenyum gak...
hehe...
tetibe nmpk 1 gambo....
gambo die p genting ngan kwn2 die......
pergh romantik siot die ngan someone yang d anggap "adk" too...
tangan die kat bahu pmpn too...
aku pown call die...
the third call br die angkat..
ad hal kowt...aku x kesah pown...
aku tanye kat die pasal gambo too...
pastoo ku sent pic too kat die...
memule nk kate tgn owg len...
tp last2 ngaku gak...
** TAK SENGAJE EA AWK??XP...SY PAHAM...BESE R KALO DA RAMAI2
TAKOT NNT MUKE X MASOK PIC LAK...KAN??
SY CYE KAT AWK...
SETIALAH AWK...

1 comment: