disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Tuesday, April 19, 2011

ciptaanMu Teragung...

aku mulakan entry aku kali ni dengan ucapan syahadah dan basmallah moga apa yang bakal aku kongsikan dapat berkat dariNya, seterusnya, aku nk panjatkan setinggi-tinggi syukur kepada yang Maha Berkuasa, Pemilik sekelian alam, Penentu segala dan Pencipta hati-hati manusia.  sesungguhnya Dia telah menciptakan hati aku dan hati dia yang mana kedua-dua hati ini sedang menuju ke jalan yang lebih diberkati olehNya InsyaAllah ke alam perkahwinan....


the thing that i want to share here is, im so thankful because i've found and met someone that thought i couldn't met before.  someone that will accept me just the way i am.  someone that can accept my background whether it is "white or black".  hati ini di hambat rasa terharu, rasa bersyukur, rasa sangat kerdil di sisiNya apabila sagala pengakuan yang dibuat padanya dibalas dengan jawapan yang sangat mengejutkan hati ini.  sesungguhnya Allah itu Maha Berkuasa, Maha Bijaksana dalam setiap aturan yang di buatNya.  hati yang kerdil lagi kecil hanya mampu memanjatkan setinggi-tinggi penghargaan dan syukur kerana menemukan hati ini dengan hati yang sangat .....(don't know how to say..only Allah knew)...hati yang sangat redha dengan apa yang ditentukan dan ditakdirkan Allah.  ALHAMDULILLAH...


apa yang mampu aku cakap kat entry kali ini ialah...
andainya air mata mu mengalir hari ini
kerana menginsafi dosa-dosa semalam...
percayalah bahawa esok,
anda akan tersenyum kerana...
Allah sentiasa ada bersama kita...

yang ikhlas,
dak skema.

No comments:

Post a Comment