disini tempat aku berkongsi suka duka aku

Allah did not promise that the way would be easy..
but..
He did promise that
He would be with you
in every single step of your life
as long as you want Him to...

Monday, November 15, 2010

die kecik ag...

tengah aku study td, tibe2 aku teringatkan peel anak sedare ngan sepupu aku time raye yang lepas...
situasi die cm nie...

bermain di ruang tamu.
akma: meh la bagi mainan too..
ecah : aku nak main la..
(mereka pown bergaduh)
bese r dak2 kn kalo bergadoh misti ganas...
ecah cakar r muke si akma, maka terkopek r sedikit kulit di hidung akma lantaran cakaran tersebut..
hahahaha...ayat karangan tooo
pastoo...akma pown nangesh menuju kearah mak die...
mak die pown pujuk akma...
setelah beberapa minit di pujuk maka akma pun berhenti menangis...
datang la sepupu die yang bernama shuhada (aku le too)

ada  :nape akma x balas alek??cakar r muke die...
akma: ala..budak2...
kuang3...
aku gelak besa kowt...
padahal jarak umor dowg setaon jep...
akma = 5 thun, ecah= 4 tahun...
akma pgkt mkck, ecah pgkat anak sedare...
hahaha...
aku cite nie bukan ape...
sj nk bgtaw kwn2 kat lua sane...
sedang kan budak2 ley saling memaafkan ...
ini kan pulak kowg, yang da tua...
:)
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA... 

No comments:

Post a Comment